Завдяки дітям хочеться жити ( Мухаммед Алі)

Країна Оn line. Херсонське дошкілля

Краiна ОNLINE Херсонського дошкiлля" ЗДО № 22

У кожноi людини своя доля...власна , особиста , професiйна...Сьогоднi в рамках" Краiна ОNLINE Херсонського дошкiлля" вихователь вищоi квалiфiкацiйноi категорii перегортала сторiнки свого життя , сторiнки непростоi , щасливоi жiночоi долi , яка наповнена дитинством , емоцiями , музикою , казкою...А помiчниками були дошкiльнята , мами малечi та коллеги . Знайомтесь : Iрина Марченко...Театр - це життя...













А це - талановитi матусi Херсонського ЗДО 22 .
"Мама , я i вихователь - ось такий у нас театр"!!!




















Талановитi батьки Херсонського ЗДО 22 перевершили всi сподiвання не менш талановитих педагогiв на ...таке витончене виготовлення казкових героiв для рiзних видiв театральноi дiяльностi...Шановнi матусi , бабусi , татусi - ВИ справжнi майстри , ви люблячi батьки , у вас по- справжньому талановитi пальчики.! Тепер цi чарiвнi" артисти" житимуть в нашому садочку та чекатимуть виходу на сцену.Спасибi вам вiд дiтвори !

















«Країна online.Херсонське дошкілля»
«Народження Перлинки». Особистість директора.

29 січня у Херсонському яслах-садку № 2 музично-естетичного профілю «Перлинка» відбулося засідання «Країна online. Херсонське дошкілля» для керівників дошкільних закладів міста. Керівники познайомилися  з напрямами у роботі педагогічного колективу щодо виявлення та розвитку творчих здібностей дітей у музичній, зображувальній діяльності, літературно-театралізованій діяльності, ритміці, танцях, дизайні.
Першу частину «Перлини творчої скарбниці» провели музичний керівник Зеленовська Елла та керівник гуртка з хореографії Купріянова Вікторія. Вони розповіли історію садка, яка розпочинається з дзвінких дитячих голосів та запросили всіх до цікавої мандрівки у чарівний світ музично-естетичного виховання дошкільника.
У другій частині «Особистість директора» Алевтина Володимирівна, керівник закладу,  познайомила присутніх із сторінками свого «Щоденника життя», презентувала свій досвід роботи як директора ясел-садка та досягненнями колективу, який вона очолює  вже 42 роки.
Захід пройшов в теплій дружній атмосфері. Всі присутні отримали емоційне та професійне задоволення від перегляду.














Країнаonline ЗДО № 10 
 В Херсонському яслах - садку №10 санаторного типу для дітей з туберкульозною інфекцією відбувся захід "Країна online. Херсонське дошкілля" з теми: "Особистість. Шляхом самостворення - до вершин спортивної майстерності. "На святі були присутні 60 педагогічних працівників закладів дошкільної освіти міста. Гості мали можливість ознайомитись з професійним іміджем інструктора з фізичного виховання ясел - садка Родікової Любові Володимирівни . В ході заходу були розкриті фахові компетенції та особистісні риси, необхідні для успішної професійної діяльності фізичного керівника , а саме: · любов і захопленість вихованців; · авторитет серед колег; · гарну репутацію серед батьків; · підтримку адміністрації дитячого садка; · насолоду від плідної праці. Імідж фізичного керівника РОДІКОВОЇ Л.В. уміщує багато аспектів. І їх, як пазли, треба вміти коректно складати, аби називатися успішним фахівцем.

 


Країна online ЗДО № 11


 

 

<


 

 








У рамках проекту «Країна on line. Херсонське дошкілля», який було започатковано  методичним кабінетом при управлінні освіти Херсонської міської ради  у 2008 році, щомісяця один із херсонських дошкільних закладів  міста упродовж дня зустрічає батьків, громадськість та педагогів Херсона, щоб ознайомити їх із системою роботи садка, з особливостями освітнього процесу, програмою навчання і формами роботи з дошкільниками з різних розділів програми, обмінятися досвідом щодо розвитку  їх творчих здібностей. На ці та багато інших запитань мають можливість отримати відповідь у режимі on line батьки маленьких херсонців та всі, хто причетний до виховання малечі.   Дошкільні заклади міста  мають можливість в електронному варіанті отримати план заходу, ознайомитись з ним  заздалегідь, вибрати тему, форму, що зацікавили і в зручний час протягом певного дня відвідати дитячий садок. 


 Батьки мають змогу на власні очі побачити, як можна побудувати день малюка, наповнити його цікавими заняттями в ігровій формі, весело і з користю для здоров’я провести прогулянку, на що звернути увагу під час спостережень у природі та багато – багато іншого.


         До того ж, в цей день татки і матусі можуть отримати кваліфіковану консультацію з питань харчування, зміцнення здоров'я, загартування, медичного обслуговування у старшої медичної сестри закладу, з питань організації роботи ясел-садка та умов перебування їх дитини у ньому – у завідувача, як правильно організувати і спрямувати навчання і виховання малюка – у вихователя-методиста та вихователів, інших спеціалістів. Особливо цікавими і необхідними такі відвідування  є для батьків, діти яких не відвідують дошкільний заклад.

         Для педагогів міста в цей день у закладі проводиться методичне навчання з кадрами: майстер-класи, консультації, семінари-практикуми, ділові ігри, тренінги, виставки-презентації  тощо.

         Завдяки даному проекту педагоги та громадськість мають  змогу поглиблено ознайомлюватись зі шляхами  вирішення актуальних питань для дошкільних закладів міста: 2008  – сучасний підхід щодо реалізації основних завдань дошкільного закладу з позиції особистісно орієнтованої моделі освіти; 2009 - 2010 р.р.- упровадження базової програми розвитку дітей дошкільного віку «Я у Світі»; 2011 р.- історія міста, закладу,  їх розвиток та сучасність, інфраструктура; 2012 р. - рік розвитку фізично здорової дитини; 2013-2014 р.р. – морально-етичне виховання дошкільників; 2015р. – національно-патріотичне виховання дітей дошкільного віку. Саме під таким кутом демонструють свою роботу педагоги-дошкільники.

          Перехідний вимпел – глобус, на якому розташована карта м. Херсона  з емблемами дитячих садків,  що вже прийняли участь у проекті,  з гордістю передається із закладу в заклад, зігрітий щирістю і  теплотою херсонців-дошкільників, збагачений цікавими   напрацюваннями, які  узагальнюються у   книзі творчих  здобутків.

Наразі здійснюється другий етап реалізації проекту, де основним лейтмотивом є орієнтир на  особистість:  особистість дитини, особистість завідувача,  особистість вихователя-методиста, особистість педагога (вихователя, музичного керівника, психолога, вчителя-дефектолога та ін.) особистість помічника вихователя, особистість татка, матусі – всіх учасників навчально-виховного процесу, всіх, хто причетний до справи виховання дитини-дошкільника.

Реалізація даного проекту  сприяє кращому порозумінню між батьками, громадськістю  та працівниками дошкільних закладів, популяризації кращого досвіду роботи педагогів, формуванню особистості як активного суб’єкту життєдіяльності зі своїм індивідуальним досвідом та особливим сприйняттям світу, підняття іміджу дошкільних закладів як в місті, так і в області.



Н. Шаповал, автор проекту