Завдяки дітям хочеться жити ( Мухаммед Алі)

Майстри дошкільної справи



 Нікітченко Наталя Вікторівна вихователь «вищої кваліфікаційної категорії»стаж педагогічної роботи - 23 р.Моє педагогічне кредо:«У вихованні дітей головне, щоб вони цього не помічали» Тема: «Креативність особистості як фактор інноваційного розвитку суспільства»

Чому я обрала професію вихователя… мабуть, за її багатогранность… 

Працюючи вихователем, ти можеш спробувати себе в різних сферах діяльності: артист – вміння тримати увагу залу, дарувати та отримувати емоції; психолог – допомагати повірити в себе; дизайнер – оформлення групи; організатор – складання конспектів занять, сценаріїв святкових ранків, розваг … В одній східній мудрості труд вихователя порівнюється з трудом садівника. «Одна рослина любить сонячне світло, інша прохолодну тінь. Одна рослина любить берег струмка, інша – висохлу гірську вершину. Одна проростає на піщаному ґрунті, інша – на глинянім. Кожній потрібен особливий догляд, такий який підходить тільки для неї».

Та головне, працюючи вихователем,  ти маєш розуміти, що майбутнє в твоїх руках. Навіть якщо твої вихованці не стануть великими відомими людьми, не відкриють нових планет чи нових законів фізики, а будуть жити в гармонії з навколишнім світом, будуть добрими порядними, будуть радіти життю, тому, що вони є на цій планеті – це вже є щастя! А я знатиму, що в кожному з них є частинка моєї праці і серця, і буду від цього щаслива…

               

            Олена    ГОРБАТЮК
Дата народження:  28.07.1964
Освіта:  вища
Спеціальність за дипломом: 
учитель української мови та літератури
Посада: вихователь
Стаж роботи:    33 роки
Категорія: «Спеціаліст  І  категорії»
О, вихователь, ти даруєш світло,
Ти вчиш любові, мудрості і доброти,
Щоб у малих серденьках було завжди літо
Без смутку, прикрості і самоти!
Розмірковуючи про свій життєвий шлях, я чудово розумію, що не можу провести  грань, де закінчується моя робота і починається особисте життя. Це, напевно, і є моя дорога…  Мені  подобається  бути вихователем….
Людина стає вихователем не після закінчення педагогічного вузу, а в результаті багаторічного спілкування з дітьми. Що значить для мене бути вихователем? Це можливість кожного дня спілкуватися з дітьми,  відкриваючи для себе нове в їх характері та поведінці. Змінюються діти – змінююся і я разом  з ними. Мені подобається розмірковувати про світ очима дітей, знаходити в ньому радість і задоволення. Кожна дитина – це маленький всесвіт, і правильно дібравши ключик, можна виховати особистість.
Працюючи з дітьми, велику увагу приділяю заняттям, на яких діти вчяться мислити, аналізувати,  робити висновки, відрізняти добре від поганого. Цим вимогам відповідає використання у моїй практиці інтегрованих занять. І найголовнішим є, щоб заняття стали натхненною, захоплюючою працею для дитини, щоб дивувало, будило, розкривало широке поле діяльності. У цьому мені допомагає досвід  доктора педагогічних наук, професора кафедри психології і педагогіки дошкільної освіти Наталі Василівна Гавриш.
Моє життєве кредо: «Візьми промінь світла і спрямуй його туди, де панує темрява.  Візьми усмішку і подаруй її тому, хто її потребує. Візьми доброту і віддай її кожному, хто не має її. Візьми любов і неси   її світові».       
Моє педагогічне кредо: «До кожної дитини ключ знайти, 
                                            У праці результат хороший мати
                                             Упевнено і творчо до мети іти,  
                                           З любов′ю серце дітям віддавати».
Я впевнена, що малечі треба давати тільки найкраще. Які б не були важкі життєві ситуації, яким би   хмурим не був настрій – все лікують невимушені  посмішки діток, їхня радість при зустрічі. Коли починаєш бачити, що дитина, завдяки твоїм зусиллям, стає добрішою, слухнянішою, розумнішою – є велике бажання працювати…
Хіба будуть мати вагу безсонні ночі, скромна зарплатня, зірваний голос, у 
порівнянні  із тим, що твій вихованець гарно розповів вірш на святі, подякував тобі за все, подарував  квіти, поступився старшим місцем в автобусі, приємно здивував батьків новими    знаннями…
Заради таких чудових моментів – варто працювати вихователем!







Навроцька Світлана

Дата народження: 28.10.1967р.
Освціта: базова вища
Спеіальність за дипломом: вихователь дитячого садка
Посада: вихователь
Стаж роботи: 28,5 років
Категорія: спеціаліст, 11  т. р. 
Вихователь – перша, після мами, людина-вчитель, яка зустрічається дітям на їх життєвому шляху. Вихователі – люди, які в душі залишаються дітьми назавжди. Я не відчувала труднощів у виборі ким бути. Вибір зроблено – вихователь, дитячий садок. Тепер це мій дім, в якому мене чекають, в який я поспішаю з цікавими ідеями та гарним настроєм. Моїм бажанням є стати для малюків найближчим другом, хочеться ділитися з ними своїми знаннями, уміннями, навчити любити цей цікавий навколишній світ, допомогти знайти себе в цьому світі. Працюючи з дітьми, велику увагу приділяю створенню атмосфери комфорту, доброзичливості, взаєморозуміння. Поглиблено працюю над впровадженням інновацій у освітній процес: ігрової технології інтелектуально-творчого розвитку дітей за методикою В. Воскобовича «Казкові лабіринти гри», розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку на заняттях із малювання Л. Шульги «Барвиста радість».  Моє педагогічне кредо: «Знай дитину, розумій дитину, поважай дитину, будь частиною життя дитини». Я той хто надихає дітей, стимулює, веде в майбутнє.              Я – щаслива людина, бо я – вихователь.
Триває завантаження. Завантажено 16212 з 16212 Б.




   Тетяна ВЕРЕЩАГІНА 
 (педагогічний стаж роботи 27 років)
                                      
Моє педагогічне кредо:
Вихователь, як чарівник,
висвітлює світ дитинства добротою.
 Якщо вихователь вірить у казку,
 в неї повірять і діти.







Вікторія  ЯКОВЕНКО
(педагогічний стаж роботи 24 роки)
 
Педагогічне кредо:
«До кожної дитини ключ знайти,
У праці результат хороший мати,
Упевнено і творчо до мети
іти:
З любов`ю серце дітям віддавати…»






                                              ЇЇ професія – це поклик серця та стан душі…
 

         «Я пишаюся своєю професією, бо відчуваю,
що робота вихователя стала для мене покликанням.
Як на мене, це не просто професія — а стан моєї душі.
Я радію тому, що можу принести користь своїм вихованцям —
майбутнім громадянам нашої держави —
своєю працею, досвідом та вміннями.

Життєве кредо:
« сучасний педагог — це той, що крокує в ногу з часом.»

          Кожна дитина – особливий світ, і пізнати його може той, хто вміє разом із малюком розділити його прикрощі і тривоги, радощі і успіхи. Дитина завжди має відчувати тепло сильної руки, чути биття серця близької людини, яка завжди поруч, завжди допоможе, все пояснить, зрозуміє.
         І такою людиною є Попович Юлія Анатоліївна, вихователь Херсонського ясла-садка № 1 . Вона відноситься до категорії вихователів допитливих та невгамовних, одержимих думками про творчість, про розвиток дитини. Діти для неї – джерело творчості і наснаги. Кожен її день – нові пошуки, сумніви, досягнення…
         Застосовуючи елементи інноваційних педагогічних технологій завжди прагне мати позитивні результати у спільній роботі з дітьми.   Все, що відбувається на заняттях у вихователя – це повноправне життя маленької людини, якій завжди є місце для саморозвитку, самореалізації, самовираження. Завдяки створеному пізнавальному середовищу, дидактичним іграм, посібникам педагог плекає у своїх вихованців творчу наснагу, нестандартність мислення, оригінальність у відтворенні оточуючої дійсності.
       Найголовнішим у роботі з дітьми вихователь вважає принцип прийняття дитини такою, якою вона є. Це означає, що в центрі уваги педагога стоїть реальна дитина з усіма її різноманітними інтересами, здібностями, прагненням бути самостійною.
       Юлія Анатоліївна постійно працює над собою, підвищує свій професійний рівень, вона є активним учасником свят, розваг,  заходів міського рівня.
        Вихователь працює в тісній взаємодії  з батьками, надає їм консультативну допомогу. Користується заслуженою повагою серед колег та батьківської громади. Визначається загальною культурою, моральними якостями, служить прикладом для наслідування