Завдяки дітям хочеться жити ( Мухаммед Алі)

четвер, 4 березня 2021 р.

Я просто жінка…

 

Я просто жінка… Грішна і земна.

Не ангел я, не перший витвір Бога.

Так легко мною впитись без вина,

Я ж на устах залишу тільки здогад.

Я просто жінка… Суміш сміху й сліз,

Фонтан емоцій, джерело любові.

Я загадка, незвіданість, ескіз,

Рожеві сни і мрії кольорові.

Я просто жінка… Та в усі віки

В моє ім’я творили і вмирали,

З небес зривали в пристрасті зірки,

Співали солов’ї нічні хорали.

Я просто жінка… Різна для усіх:

Для когось подруга, ну а комусь єдина.

В міцну я дружбу вірю, мов горіх,

А як любов, то тільки лебедина.

Я просто жінка… Та лише мені

Одній дано святе наймення Мати.

Я послана на землю, щоб в вогні

Своїх діток від бід охороняти.

Я просто жінка… Ніжна і слабка.

І в слабкості моя таємна сила.

Жіноча доля, кажуть, не легка,

Та іншої я в Бога не просила.

Я просто жінка...

                                                                              Олена Іськова-Миклащук

 

 

Бути жінкою

Мати слабкість кохати не тих,

Мати силу відчути інакше,

Не шукаючи стежок простих,

Бути жінкою – кара чи вдача?

Мати владу почати війну,

Мати мудрість її зупинити,

Мати мудрість сказати «люблю»

Не лише чоловіку,  ба – світу!

Вірне серце спокуту несе

За  доступність твою й непорочність.

Не кажіть, що краса світ спасе,

Не краса нас спасе, а жіночність!

                                                          Юлія Гармаш